Dag 2 - Auto kopen - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Dag 2 - Auto kopen - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Auto kopen

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

21 September 2014 | Curaçao, Sint Michiel Liber

Om 6 uur al wakker omdat ik naar oma ging bellen. Pappa en mamma en Judith en Pieter en tante Anneke waren ook bij oma. Na wat gepraat te hebben opgehangen. 'S ochtends lekker een boterham met een gebakken eitje gegeten. We zijn met Stanley gaan pinnen voor de auto aangezien Alex het geld contant wilde. 1 probleem: We kunnen maximaal 1000 Antilliaanse gulden pinnen (400 euro). Dus morgen weer terug om nog een keer te pinnen. We zijn met Stanley ook gelijk naar TeleCuracao (onze stageplek) gereden en ik heb gelijk opgeschreven hoe we moeten rijden. Ook heeft hij heel veel andere dingen laten zien. Lekker geluierd en rond 5 uur kwam Axel met de auto en papieren. Yuri heeft de auto nog een keer geïnspecteerd en de papieren ingevuld. Morgen nog wat papieren inleveren en dan is hij hopelijk eindelijk voor ons! We hebben vanavond pas om half 8 gegeten. Spagetti met gehakt, ui, paprika en tomatensaus. Heeeeel lekker maar we hadden wel veel te veel. De rest ligt nu in de vriezer :)

• 22 September 2014 - 17:59

Martin:

Hoi Marina en Yuri,

Jullie hebben een waarbenjij.nu-blog! Wat goed!!! Ik ga jullie zeker volgen. Veel plezier daar!