Kerk - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Kerk - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Kerk

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

28 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag is het zondag dus wat hebben we gedaan:
We zijn naar de kerk gegaan.

Er zijn 3 protestantse kerken. 1 Engelse en 2 Nederlandse. We hebben 1 van de Nederlandse kerken gekozen die het makkelijkst te berijden was. Die heeft ook dezelfde orgelbouwer als dat onze kerk dat in Klundert heeft. De kerk was klein en de ramen stonden overal open. Maar verder was het best wel zoals een kerkdienst in Nederland. Sommige liedjes kende ik ook.

Na de dienst zijn we nar huis gegaan en zijn we weer naar et strand gegaan. Lekker gelezen in het boek dat ik van Kayleigh (zus van Yuri) mee mocht nemen.

Daarna naar huis het was toen al afgekoeld. Rond 5 uur al je dan op het strand ligt is het heerlijk. De zon is dan niet meer zo sterk en er is dan een koud briesje. Perfect!

In de auto zitten als het warm is is trouwens ook niet zo heel erg meer want ik had een Ed Sheeran cd meegenomen! Dat is echt hele leuke muziek en dat maakt de warmte in de auto dragelijker.

Yuri heeft kippensoep en tosti's op en ik Nasi. (die was best pittig)