Drijvende markt - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Drijvende markt - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Drijvende markt

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

27 September 2014 | Curaçao, Willemstad

'S ochtends zijn we naar de drijvende markt gegaan. Dat zijn bootjes die vanuit Venezuela komen om fruit te verkopen. We hebben sinaasappelen, bananen, en een papaja voor Yuri gekocht. Het was ook markt dus we zijn langs de kraampjes gelopen. We hebben een hangmat gekocht voor 12 euro dat vond Yuri helemaal geweldig aangezien hij gisteren een man zag die een hangmat had opgehangen in een hutje op het strand. Ik heb een cadeautje voor mamma gekocht.

We wilden het cadeau opsturen en ik had de dag van tevoren al gekeken waar we het konden afgeven. Bij het vliegveld. Aangekomen op het vliegveld kon dit dus helemaal niet... We moesten naar het kantoor van Arke of KLM. Geen idee waar wat en hoe. Dus we sturen het maandag op in de hoop dat het op tijd aankomt.

Naar het strand dan maar. Wat een straf ;)

'S avonds pannenkoeken gebakken mmm