Post - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Post - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Post

29 September 2014 | Curaçao, Sint Michiel Liber

Lang geslapen maar toch zo uitgeput vanochtend.
Vandaag hebben we bijna niks gedaan. We zijn naar het postkantoor gegaan om het cadeau voor mamma te versturen:

Nou mam dat u het weet:
Uw cadeau is ingepakt door een beveiliger van het postkantoor.
De 'envelop' is een stuk karton uit een Indiër uit een meubelzaak omdat het postkantoor geen doos of envelop had.
De beveiliger heeft heel erg z'n best gedaan om het stuk karton tot een envelop te knippen, vouwen en plakken!!

En we hebben onze onderwater camera opgestuurd omdat ze in Nederland de foto's digitaal kunnen maken.

Daarna bij een lokale supermarkt wat boodschappen gedaan. In zijn mensen wel onvriendelijk zeg! Dat moet je is in Nederland proberen. Dan lig je er gelijk uit!

Thuis heb ik een wasje gedraaid.
Yuri heeft 2 gehaktballen gevuld met kruidenboter en kaas gemaakt. En ik heb de nasi gemaakt.