Mamma jarig + mijn kado - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Mamma jarig + mijn kado - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Mamma jarig + mijn kado

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

06 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag is mamma jarig. Yuri en ik hadden haar een grote kaart gestuurd een een vaas die je als hij warm is kan vervormen en als hij koud is weer hard wordt. Ik had nog een bord met Bon Bini gestuurd naar haar maar die was nog niet aankomen en een groot canvas doek met een gezinsfoto van ons 8en (ook nog niet aangekomen). Verder heb ik de show Moru Bondia weer gedaan. Dus geholpen met het produceren en floormanager zijn. 'S middags zijn we eindelijk mijn pakketje uit Nederland op wezen halen.

7 OKTOBER

Vandaag zijn we na de stage naar Thomas gegaan. (Thomas zit ook bij ons op school en liep hier stage maar gaat naar huis i.v.m. geldproblemen) 'S middags zijn we naar Mambo beach gegaan. Nou ik kan je vertellen dat mambo echt niks is vergeleken met Kokomo en Draaibooi. Nee, ik vond Mambo niet echt geweldig. Tuurlijk is dat het als je daar als eerste bent geweest maar als je eerst naar Kokomo Beach en Draaibooi bent geweest dan kan Mambo daar niet aan tippen. Als laatste avondeten van Thomas gingen nog 1 keer eten bij Barbecue steak. Dat is een snackkraampje maar dan kan je daar echt menu's halen. Nouja menu's is ook groot maar bijvoorbeeld wij bestelde een 'grilled chicken' Dat is een bak met onderop veel friet, aan de zijkant macaroni en wat salade en dan daarboven op heel veel grilled chicken. Echt heerlijk is dat. Je hoeft alleen maar 1 large te nemen want die krijg je met z'n tweeën nog lastig op.

8 OKTOBER

Ik schrijf het nu op 8 oktober. Oeps. Ja ik heb het een paar daagjes uitgesteld maar op een gegeven moment dan vergeet je het een beetje. Dus dan moet ik het weer een paar dagen bijwerken. Maar dat geeft niet. Vandaag weer een lekker dagje stage gehad.

Vandaag had ik een verrassingstripje georganiseerd voor Yuri. We zouden naar Curacao Liqueur Distillery gaan voor een tour en op het einde mag je dan proeven. Niet voor mij bestemd aangezien ik niet drink maar voor Yuri zou het wel heel leuk zijn. En ik vind de tour wel leuk. En het is gratis dus dat is al helemaal leuk en aantrekkelijk. Dus wij opweg daarheen komen we bij een huis dus ik vertellen wat we gaan doen. Blijkt het huis een bibliotheek te zijn..... Dus dan had ik het al verklapt terwijl we verkeerd zaten. Hoe dat kon snap ik nog steeds niet. Het adres had ik opgezocht en op maps gekeken en we hebben de weg goed gevolgd. Tja dan gaan we wel een andere keer aangezien het half 5 was en het om 5 uur dicht ging.

Door naar Centrum (zo heet de supermarkt) om boodschappen te doen. We eten vandaag erwtensoep. Lekker snel klaar :) En vanavond zouden we naar 48 hour project gaan. (jonge filmmakers gaan samen een korte film maken en dan kijken ze wie de beste zijn uit een land en die gaat naar de volgende ronde. En dan volgen er nog wat ronden en dan gaan ze naar Hollywood) Maar doordat Yuri maaien aan het vangen was zouden we telaat komen. Dus dat hebben we helaas niet gedaan. Ik baal daar wel heel erg van. Want dit was de eerste keer dat Curacao ook meedoet. En het is opgezet door een Nederlander. Vanavond zouden er selecties komen en degene die winnen die gaan naar de volgende ronde. (zal een ronde zijn met heel wat buitenlandse films)

Nu lekker slapen en morgen laatste dagje van de week omdat het vrijdag Curacaose dag is. Dus dan zijn we vrij. Is een soort koninginnedag denk ik maar dan wel met heel veel dans en zang enzovoorts. We zullen het zien.

  • 09 Oktober 2014 - 08:26

    Desiree:

    Wat beleven jullie toch veel zeg! Leuk idee die proeverij, misschien kunnen we dat in januari ook wel doendoen met z n allen. Maar maaien vangen?? Gatver! Jammer dat die filmwedstrijd er niet meer van komt. Maar misschien kunnen jullie het vervolg wel volgen?

  • 09 Oktober 2014 - 12:06

    Marina:

    Ja dat is wel leuk om te doen!! Je kan ook een paardrijtour doen. Dat lijkt me ook heel leuk! Ja er zaten overal maaien onder. Bah. Nu is alles maai vrij. En ja ik hoop dat dat kan. We zullen het zien :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 30218

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: