Expeditie Robinson - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Expeditie Robinson - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Expeditie Robinson

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

09 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Vanochtend weer een lekker dagje gehad op mijn stagedag.
Veel gebeld en omdat we morgen vrij zijn i.v.m. Curaçaose dag moet ik maandag ook al helemaal vol geregeld hebben met gasten. En dat is gelukkig ook gelukt.

Om 4 uur naar huis. Yuri moest nog wat filmen en ik had ook nog wat te doen dus dat kwam goed uit.

Lekker macaroni gemaakt vandaag. Het was echt heerlijk ^_^ mmmm.
Dadelijk Expeditie Robinson kijken. Daar kijk ik al heel de week naar uit!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 30221

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: