Gehaktballen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Gehaktballen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Gehaktballen

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

14 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Ik werd vandaag maar moeizaam wakker. Pff. Dat word vandaag maar optijd naar bed. Ik was niet de enige want Yuri lag ook nog lekker te snurken toen ik uit bed was.

Ochtend routine:
1. Wekker gaat af om half 6 ik word wakker.
2. Ik blijf nog een kwartiertje liggen
3. Ik ga uit bed
4. Wc
5. Lenzen in
6. Boterhammen smeren
7. Melk drinken
8. Boterhammen in zakje doen + peperkoek en een koekje
9.(Yuri uit bed halen als hij dat nog niet is)
10. Alles in mijn tas doen
11. Aankleden
9. En weg

Dan de ochtendshow Moru Bondia weer gedaan.
Vandaag was Sally weer terug. Sally is echt super. Ze is zoooo gezellig. En ze praat altijd lekker veel. En ze helpt je overal mee.
Yuri had het niet meer zo naar z'n zin in de studio. (waar de live shows worden opgenomen). Hier is Sally en nu gaat Yuri samen met Sally 50 spots (soort reclames) maken maken!! Die moet Yuri dus ook mee bedenken.

Toen we weer thuis waren heb ik heel snel een album bij albedil laten maken. Ik had een kadobon waardoor een large fotoboek nu maar 10 euro was. Alleen die was geldig tot en met vandaag. Dus snel snel snel.

Daarna ben ik het eten gaan maken. Boontjes, gebakken aardappeltjes (Yuri zegt nu steeds: jouw aardappeltjes. Omdat hij ze zo lekker vind hoe ik ze maak) en voor Yuri biefstuk en ik heb zelf 2 gehakt balletjes gemaakt van het gehakt wat we nog over hadden.
Ze waren heel lekker. Wel een beetje droog maar ik was er heel trots op ^_^

En ohja niet te vergeten. Yuri en ik hebben vandaag 1 jaar en 4 maanden <3