Gehaktballen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Gehaktballen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Gehaktballen

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

14 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Ik werd vandaag maar moeizaam wakker. Pff. Dat word vandaag maar optijd naar bed. Ik was niet de enige want Yuri lag ook nog lekker te snurken toen ik uit bed was.

Ochtend routine:
1. Wekker gaat af om half 6 ik word wakker.
2. Ik blijf nog een kwartiertje liggen
3. Ik ga uit bed
4. Wc
5. Lenzen in
6. Boterhammen smeren
7. Melk drinken
8. Boterhammen in zakje doen + peperkoek en een koekje
9.(Yuri uit bed halen als hij dat nog niet is)
10. Alles in mijn tas doen
11. Aankleden
9. En weg

Dan de ochtendshow Moru Bondia weer gedaan.
Vandaag was Sally weer terug. Sally is echt super. Ze is zoooo gezellig. En ze praat altijd lekker veel. En ze helpt je overal mee.
Yuri had het niet meer zo naar z'n zin in de studio. (waar de live shows worden opgenomen). Hier is Sally en nu gaat Yuri samen met Sally 50 spots (soort reclames) maken maken!! Die moet Yuri dus ook mee bedenken.

Toen we weer thuis waren heb ik heel snel een album bij albedil laten maken. Ik had een kadobon waardoor een large fotoboek nu maar 10 euro was. Alleen die was geldig tot en met vandaag. Dus snel snel snel.

Daarna ben ik het eten gaan maken. Boontjes, gebakken aardappeltjes (Yuri zegt nu steeds: jouw aardappeltjes. Omdat hij ze zo lekker vind hoe ik ze maak) en voor Yuri biefstuk en ik heb zelf 2 gehakt balletjes gemaakt van het gehakt wat we nog over hadden.
Ze waren heel lekker. Wel een beetje droog maar ik was er heel trots op ^_^

En ohja niet te vergeten. Yuri en ik hebben vandaag 1 jaar en 4 maanden <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 30195

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: