Max, Loes, Anky, Sharona en Bram - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Max, Loes, Anky, Sharona en Bram - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Max, Loes, Anky, Sharona en Bram

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

23 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag ben ik met Sally mee gegaan om een lange tafel te zoeken voor een speciaal Ebola programma waarin belangrijke mensen gaan vertellen over Ebola en in hoeverre Curacao hier klaar voor is. We gaan dus een lange tafel zoeken waar de mensen aan gaan zitten. Dit was lastiger dan gedacht want de winkels die we hebben bekeken hadden vaak niet zulke lange tafels of we moesten ze kopen i.p.v. huren. (TeleCuracao heeft er namelijk geen plek voor om voor 1 keer een tafel te kopen en daarna niks meer mee te gaan doen. Maar het was in ieder geval wel gezellig en leuk.

We hebben Kofta gegeten. Heeeeerlijk! Echt een aanrader. Pak van Knorr. Met gehaktballetjes en lekkere kruiden en courgette en tomaten. Mmmm Tomaten kosten hier bijna 1 euro per stuk!!! Maar het was zoooooo lekker! Binnenkort weer mmmmm

'S avonds hebben we met Max, Loes, Anky, Sharona en Bram afgesproken om uit te gaan. Het idee was om tot 1 uur te gaan omdat wij de volgende dag weer moesten werken maar dit liep heel erg uit! Het was zo gezellig. En lekker gedanst. Het was echt top! Daarna zijn we nog een kapsalon gaan eten. En ik heb iedereen veilig thuisgebracht. Ik ben vaak wel blij dat ik niet drink hoor. Ik wilde wel graag de verantwoordelijkheid hebben om ze allemaal veilig thuis te brengen.

Uiteindelijk waren we half 4 thuis. En hadden we nog maar 2,5 uur om te slapen. Achja het was het zeker waard!!

Uiteindelijk ben ik in mijn eentje naar stage geweest omdat Yuri ziek was. Hij was al wat ziekerig deze week dus dat uitgaan heeft hem niet veel goeds gedaan daarbij. Maar hij vond het ook meer dan waard. :)

Die avond wraps gegeten en Expeditie Robinson gekeken natuurlijk!!
En vroeg gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 30186

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: