Strand... waar ben je??? - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Strand... waar ben je??? - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Strand... waar ben je???

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

25 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Lekker uitgeslapen. Nu eens een keer kunnen blijven liggen tot half 11!! Record. Yes. :) Ik heb stiekem een chocoladeletter in Yuri's schoen gedaan. Alleen die heeft hij pas 's avonds gevonden -_- haha

Daarna lekker aangelummeld.

America's next top model gekeken.
Geskyped met mamma en pappa en Pieter.
Gebakken eitje gegeten.

Rond 3 uur wilde we naar draaibooi gaan maar dat is gigantisch mis gegaan.
Uiteindelijk hebben we meer dan een uur naar een strand lopen zoeken ergens in 'the middle of nowhere'.
Maar gelukkig we gevonden en het was een verlaten strand en de appartementen er omheen ook en het restaurant. Er kwamen wel wat mensen duiken en nog wat mensen barbecuen.

Als avondeten nog chicks tonight gegeten dat over was gebleven en rond half 9 naar Zanzibar gegaan om Lieke (meisje van middelbare) op te zoeken.

Dit was ook al zo'n ramp om te zoeken want niks is goed aangegeven. Alleen Willemstad staat bijna altijd aangegeven -_-
Dus dat duurde ook bijna een uur.....

Bij Zanzibar konden we Lieke niet vinden dus zijn we zelf maar wat gaan drinken en ik heb een ijsje genomen. :D Mjam