Lasagne en een 3 uur durende kerk!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Lasagne en een 3 uur durende kerk!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Lasagne en een 3 uur durende kerk!!

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

26 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag gaan we met Sally naar de kerk. Ze zit in een evangelische kerk dus met heel veel zang en dans. Van tevoren doen ze zingen en dansen en dit duurde meer dan een uur!! Ik hield het niet vol hoor haha.
We kregen een koptelefoon op waarin we de vertaling hoorde. Deze deed het alleen eerst niet maar uiteindelijk wel.

Uiteindelijk kwam de preek en die duurde lang!! 2 uur! Het was een Nederlandse dominee. En hij werd door een Curacaose dominee steeds hardop vertaalt. Het duurde zooooo lang. Mijn ogen vielen steeds bijna dicht. En Yuri is even naar buiten gegaan. Van kwart voor 10 tot 1 uur zaten we in de kerk!! :O

Daarna zijn we naar Sally's huis gegaan en hebben we als middageten lasagne gegeten. Dat was heeeerlijk. Mmmm..... Dit heeft ze 's ochtends gemaakt om 5 uur. En daarna nog eventjes naar bed gegaan. Ook maakt ze zelf Icetea. Hij is echt lekker zoet mjam.

Naar huis en lekker naar het strand gegaan. Ik heerlijk gelegen en gelezen.

En 's avonds hebben we worteltjes en erwtjes, gebakken aardappeltjes en gemarineerde kip op.