Onze eerste salaris - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Onze eerste salaris - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Onze eerste salaris

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

27 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Na een rustig dagje stage ben ik het draaiboek gaan uitprinten. Opeens sprak een mevrouw mij aan en vertelde dat ze een cheque voor me had liggen en ook voor Yuri. Yeahh stage vergoediiiinnngg.

Dus ik ben Yuri gaan halen. Na een handtekening met een datum was daar mijn eerste 'check' (hoe ze het hier schrijven).

Na het werk zijn we gelijk met onze cheques naar de bank gegaan om ons geld op te gaan halen. Uiteindelijk bij het kantoor (niet bij de bank -_-) kregen we ons geld. Bij Yuri duurde het wat langer. Misschien vertrouwde ze hem niet ofzo geen idee.....

De deur uit met 500 FL (Antiliaanse Guldens) omgerekend ongeveer 215 euro.

Toen we thuis waren ben ik boodschapjes gaan doen voor deze week. We doen elke maand p.p. 125 euro aan boodschappen in de pot. (Dus van die 500 FL is dan 285 FL. ) Lekker op het gemakje boodschappen gedaan. Ik werd wel misselijk in de supermarkt. Alsof ik elk moment kon gaan kotsen. Ik had namelijk te weinig gedronken kwamen we later achter. Maar ja soms sta je er niet zo bij stil en komt het ineens.

Wel makkelijk zeg die jongens die alles voor je inpakken en nog alles in je auto zetten ook! En dat voor 1 gulden (40 cent!!!) Ik heb hem een bonus gegeven van 1 gulden haha woooooww ^_^

Hadden ze dit ook maar in Nederland. Zeker weten dat heel veel vrouwen dit heel fijn vinden. :)

'S avonds lekker macaroni gegeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 30210

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: