Locatiebezoek en een watermeloen milkshake - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Locatiebezoek en een watermeloen milkshake - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Locatiebezoek en een watermeloen milkshake

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

29 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag weer de liveshow gedaan en daarna zijn we op stap gegaan om locaties te bekijken voor reclames voor cosmetica producten. Sally nam ons naar super mooie plekjes! Dat was echt heel leuk!

We hebben middag gegeten bij een restaurant. Dat is eens wat anders!
We hadden vooraf een soepje. En daarna een super groot bord met rijst, salade, en vlees. Ik had gegrilde kip en er lag heeeeel veel kip op mijn bord. Ik heb echt wel gemerkt dat ze hier niet zo zuinig doen als dat ze in Nederland doen. Yuri had steak en Sally had gewoon kip.
Mmmmm de rijst met een sausje met bonen was echt super lekker.

Naderhand wilde ik nog een smootie dus ik ging er 1 bestellen. We namen een watermeloen smootie. De jongen vroeg wil je met melk. Ik dacht echt van wat??! Een smootie met melk.....Hij zegt: Ja dat is veel lekkerder. Dus ja ik zeg maar oké want ik ben benieuwd.

En als hij wegloopt dringt het tot me door: Milkshake. Het word een Milkshake. Milk,.... shake. Ik had dit echt nog nooit door gehad. Dat een milkshake dus ook met veel melk ik. Ja heel logisch maar ik had het nog nooit zo bekeken ik kwam niet verder dan zacht ijs met een smaakje hahaha

Wat was hij lekker zeg! Mmm zeker een aanrader! Heerlijk!
Bij elkaar waren we per persoon 8 euro kwijt. Evenveel als je bijvoorbeeld naar de Mac Donalds gaat ofzo haha

'S avonds hebben we Chinese tomatensoep op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 30190

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: