Zevenbergeeeeeeen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Zevenbergeeeeeeen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Zevenbergeeeeeeen

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

01 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag werd ik wakker. En warm dat het was! Normaal heb ik het dekentje een beetje over me heen. Maar nu was het super warm! Dus ik heb maar wat te eten gemaakt.

Ik ben daarna ook nog gaan skypen met mamma. We hebben een nieuwe bank!! Hij is super leuk! Na mamma ben ik met Marc (klasgenoot) gaan skypen. En daarna zijn we naar Daai booi gegaan. We dachten altijd dat het Draaibooi was maar blijkbaar is het Daai Booi. Haha

Vandaag is een jongen die bij mij op stijldansen zit ook hierheen gekomen met de broer van het meisje dat ik een van de eerste dagen herkende en ze bleek uit Zevenbergen te komen. Dus we hadden afgesproken met z'n allen uiteten te gaan. Het was echt super gezellig. Ook echt raar dat je dan een bekende ziet in Curacao. Dan is Curacao ineens niet meer zo ver weg.

Ik heb het gerecht 'Juliana' genomen. Dit 'Stofu' een lokaal gerecht. (Het smaakte precies naar draadjesvlees. Stoofpot) Mmm super lekker met frietjes erbij. Yuri had sparribs.
Als dessert hadden we een cheesecake strawberry smootie, Mmm die was echt heeeeeerlijk!!!

Uiteindelijk waren we samen 80 gulden kwijt. Dan denk je van oef dat is veel. (Dachten wij ook) Maar uiteindelijk is dat ongeveer 15 euro per persoon. En het was het echt waard. De avond was super gezellig en binnenkort weer afpreken met z'n allen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 30243

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: