Kerk??? - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Kerk??? - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Kerk???

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

09 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag heb ik weer geskyped met oma en mamma en pappa en Judith voordat ik naar de kerk ging. Helemaal klaar om te gaan. Onderweg een verkeerde afslag gemaakt omdat ik dacht zo sneller te zijn, en heb ik echt bijna een half uur gereden zonder te weten waar heen ik moest. Uiteindelijk de weg richting huis genomen en nog even langs de Albert Heijn gegaan.

Ik heb nu schuddebuikjessss :)
En voor Yuri mango's

In de middag naar het stram gegaan en als avondeten hebben we macaroni gegeten.

Nu zo lekker gaan slapen. Morgen weer naar stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 30181

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: