Rode mieren - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Rode mieren - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Rode mieren

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

10 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Weer een normale stagedag.
'S avonds hebben we pannenkoeken gegeten.
Daarna film gekeken.

En toen kwam het:
Ik ben gaan douchen en na het douchen heb ik me af gedroogd. Opeens viel het me op dat er OVERAL op de grond rode mieren zaten! Zelf in en op de wc. En in mijn handdoek! Dus over heel mijn lichaam waren er rode mieren! Ik heb in de keuken de mieren met een washand van me afgehaald en Yuri heeft alle mieren in de badkamer verzopen. Nu is heel de badkamer vloer nat en de keuken vloer. Maar gelukkig zijn de rode mieren dood!!

Pfff..... wat een verschrikking is Curacao als het gaat om ongedierte!!

Yuri heeft verder nog een hele grote kakkerlak vermoord. En ik zit nu mijn haar te 'föhnen' voor de ventilator. (Gaat wel lekker snel zo en het is makkelijk! )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 899
Totaal aantal bezoekers 30202

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: