Taart & pasta & wrap als lunch - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Taart & pasta & wrap als lunch - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Taart & pasta & wrap als lunch

Blijf op de hoogte en volg Marina

20 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Na Moru Bondia zijn we bijna gelijk naar het hotel 'Holiday in' daar werd de verjaardag van een presentatrice gevierd tijdens haar show. (normaal is die gewoon bij TeleCuracao in de studio maar deze keer dus in een hotel) Ze werd 51! Dat zagen we niet aankomen. Ze leek meer rond de 30 te zitten!! Je zag het wel aan haar armen en handen maar verder totaaaal niet!

We hebben bij deze opname ook veel kunnen praten met de 3 stagiaires van ICT. We hebben ze wel al een paar keer gezien maar niet echt mee gepraat. Ja 1 ervan wel die heet Peter. Die heeft ons apart nog een rondleiding gegeven. De andere twee heten Suerandy en Jay.

Ruerandy vertelde me eens een grappig verhaal hij was in Noorwegen (voor een Bodybuild competitie, ik dacht van wat gaat een Antiliaan in zo'n koud land doen?! maar hij had dus een competitie. Ik had zoiets van oh echt?! Want het viel opzich wel mee met z'n spieren zo van de buitenkant maar Yuri kwam naderhand wel naar mij toe van wow die gast heeft echt gespierde armen. ) Maar even verder met mijn verhaal. Hij was dus in Noorwegen en toen hadden ze hem meegenomen naar de bergen voor sneeuw. (Voor hem de eerste keer dat hij sneeuw zag) Dus wat deed hij blijkbaar. in het sneeuw graaien met zn handen om het vast te houden. En pijn dat zijn handen deden vertelde hij! hahahah XD

Toen we weer terug bij TeleCuracao waren. Hebben gingen we onze wrap opeten. Opeens kwamen ze ook nog eens met taart. Mmmmm Cheesecake en Chocoladetaart (die chocolade was echt mega lekker!) en toen hadden ze ook nog eens pasta besteld voor iedereen dus we kregen een bakje met een beetje salade en pasta met kaassaus. En dat was echt heerlijk. Een aparte combinatie maar het was echt lekker!

Dat was dus een lekker dagje! We hebben afgesproken dat we volgende week met de stagiaires gaan lunchen ergens.

'S avonds hebben we bruinebonensoep op. Die was niet zo lekker...