Gratis shoppen voor Moru Bondia - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Gratis shoppen voor Moru Bondia - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Gratis shoppen voor Moru Bondia

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

21 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag stond er iets heel leuks op het programma. We gaan namelijk inkopen doen voor de ochtend talkshow: Moru Bondia. (ik regel daar de gasten voor en zorg dat het programma goed verloopt.) Een hele lieve mevrouw van de administratie ging ook mee. We gaan de inkopen doen bij 'Building Depot' dat is de Ikea van Curacao. Hij was vorig jaar helemaal afgebrand (op de verjaardag van de eigenaar) maar is sinds precies vorige week opnieuw open nadat ze een heel nieuw gebouw hebben gebouwd. En wat een mooi gebouw is het zeg!

Het bleek uiteindelijk dat we mochten pakken wat we wilden en we niet hoefde te betalen. De eigenaar is bevriend met TeleCuracao namelijk. We hebben het wel gewoon fatsoenlijk gehouden hoor! We hebben er niet van alles ingegooid en ook niks voor ons zelf ^_^

We hebben de kleuren oranje gekozen omdat dat het beste bij het decor past. Maandag gaan we alles neerzetten en de kerstboom optuigen.

Na het shoppen zijn we gaan eten bij het restaurantje met die lekkere watermeloen milkshake. Deze hebben we natuurlijk deze keer weer genomen mmmmm..... Yuri en ik hebben samen het eten gedeeld omdat we eigenlijk al hadden gegeten. Samen waren we 10 euro kwijt dus 5 euro per persoon :) En dat was het echt wel waard :)

We zouden eigenlijk morgen een reclame gaan filmen maar dat gaat niet meer door dus kunnen we lekker uitslapen (vaak worden opnames buiten 's ochtends opgenomen omdat het 's middags heel warm is)
Lekker expeditie robinson kijken nu.