Polo Club Reclame - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Polo Club Reclame - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Polo Club Reclame

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

02 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag start ik mijn modellen carrière. Nee grapje, ik werd gevraagd of ik model wilde zijn voor een reclame. En ja hoor waarom niet. We zijn om 2 uur naar Polo Club gegaan. Hun winkel bestaat uit de merken Polo en America today. We kwamen daar en de vrouwen gingen gelijk kleren voor mij uitzoeken om te passen. En daarbij kreeg ik ook schoenen en tassen. Super leuk! Het ging eigelijk allemaal heel goed en ik denk dat de mensen van de winkel heel blij gaan zijn met de reclame. Ik hoop het in ieder geval.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 30212

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: