Burger King - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Burger King - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Burger King

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

05 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag zijn we met zijn allen naar Burger King geweest omdat Jay (stagiair) vandaag zijn laatste dag heeft. Sally ging ook mee en uiteindelijk zaten we met zijn 4-ren achterin en pff... dat gaat wel als je nog jong bent maar nu niet meer echt. Dus we hebben heel krap gezeten maar het was het allemaal waard haha!

We kregen ook te horen dat wij de reclame moeten maken van Polo. Dus dat doen we in het weekend het moet maandag af.

Vandaag is het ook pakjes avond en ik heb deze week hard gezocht naar cadeautjes voor pappa, mamma, Esther, Judith en Pieter. Dus ze gingen hun cadeaus uitpakken terwijl ik zat te skypen met ze. Pappa kreeg chocoladeletters omdat je hem met niks blijer kan maken had ik het idee ;) Mamma heb ik sloffen gegeven die ze in de magnetron kan opwarmen en dan lekker aandoen. Judith een touchlamp met een vintage achtige kap. (wilde ze graag) en Pieter een portemonnee. Esther was er niet die was al gaan slapen dus die heeft haar cadeau niet gekregen.

Ik heb ook een cadeau gekregen van pappa en mamma!! Ik krijg van ze het met dolfijnen zwemmen ^_^ Ik ben er super blij mee!!!