Week 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

29 Augustus 2015 | Curaçao, Willemstad

Donderdag 27 augustus:
Vandaag hebben we in de ochtend onze auto opgehaald bij de monteur. In de middag zijn we naar Daaibooi gegaan met Bianca. Hier hebben we lekker een frietje gegeten. Toen we weer thuis waren hebben we gebeld naar Kokomo of ze eventueel een aftermovie wilden voor Full Moom (28 augustus) . En dit wilde ze! Dus morgen gaan we filmen. :) Verder zijn we in de avond naar Tomatoes gegaan om lekker pizza te eten.

Vrijdag 28 augustus:
Vandaag hebben we niks gedaan. We hebben in de avond eerst bij een winery gefilmd en daarna bij het feest Full Moon gefilmd van half 11 tot 4 uur. Bianca was ook mee naar Full Moon.

Zaterdag 29 augustus:
Yuri heeft heel veel last van Migraine toen hij wakker werd. (Ik werd 4 uur in de middag wakker) Dus ik had een zak diepvries groente uit de vriezer op zijn hoofd gelegd en gelukkig hielp dit!
Verder is mijn tante overleden. Morgen middag vlieg ik naar Nederland. Ik zal weer schrijven als ik terug ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 30214

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: