Week 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

29 Augustus 2015 | Curaçao, Willemstad

Donderdag 27 augustus:
Vandaag hebben we in de ochtend onze auto opgehaald bij de monteur. In de middag zijn we naar Daaibooi gegaan met Bianca. Hier hebben we lekker een frietje gegeten. Toen we weer thuis waren hebben we gebeld naar Kokomo of ze eventueel een aftermovie wilden voor Full Moom (28 augustus) . En dit wilde ze! Dus morgen gaan we filmen. :) Verder zijn we in de avond naar Tomatoes gegaan om lekker pizza te eten.

Vrijdag 28 augustus:
Vandaag hebben we niks gedaan. We hebben in de avond eerst bij een winery gefilmd en daarna bij het feest Full Moon gefilmd van half 11 tot 4 uur. Bianca was ook mee naar Full Moon.

Zaterdag 29 augustus:
Yuri heeft heel veel last van Migraine toen hij wakker werd. (Ik werd 4 uur in de middag wakker) Dus ik had een zak diepvries groente uit de vriezer op zijn hoofd gelegd en gelukkig hielp dit!
Verder is mijn tante overleden. Morgen middag vlieg ik naar Nederland. Ik zal weer schrijven als ik terug ben.