Week 8 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

20 Oktober 2015 | Curaçao, Willemstad

Woendag 14 oktober:
Vandaag hebben we 2 jaar en 4 maanden. Vandaag hebben we niks speciaals gedaan.

Donderdag 15 oktober:
We zijn om 11 uur naar Bonbini gegaan. Het vakantieparkje waar we het zwembad en accommodatie en receptie enzovoorts gaan filmen. Hierna direct door naar Legacy. Spullen pakken en door naar de bruiloft. We hebben namelijk vandaag een bruiloft gefilmd! Ik was heel erg zenuwachtig maar het ging heel erg goed!! We waren ongeveer rond half 9 klaar.

Vrijdag 16 oktober:
Yuri en Niels waren heel erg blij met de beelden die we gisteren gemaakt hadden! Leuk om te horen!

Zaterdag 17 oktober:
Vandaag zijn we naar daaibooi geweest met Bianca. In de avond zijn we gaan eten bij Marc en Gino. Marc had gekookt. Wraps met taco's en bruine bonen en salsa saus. Lekkeeeerrr mmmm

Zondag 18 oktober:
Vandaag zijn we op weg naar Yuri K. gegaan omdat we gingen filmen op een jacht voor Miss Curacao. Onze auto werd te warm onderweg dus Yuri heeft ons op moeten halen. Om half 10 waren we er. Het was erg lastig omdat de boot heen en weer ging en je overal moest klimmen en voorzichtig doen omdat we apparatuur mee hadden. Het was wel echt heel erg leuk!! Toen we thuis kwamen, rond 2 uur, vielen we bijna in slaap. hahaha

Maandag 19 oktober:
Vandaag een rustig dagje gehad. Niks bijzonders verder.

Dinsdag 20 oktober:
Nadat ik in de avond gedoucht had wilde ik me afdrogen maar OVERAL in de handdoek zaten rode mieren :O . Auwwww :( Snel weer onder de douch gaan staan en de handdoek in de wasmachine. Tja dat kan hier ook gebeuren. Er is namelijk best wel veel ongedierte.