Kookwedstrijd - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Kookwedstrijd - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Kookwedstrijd

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

03 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

3de stage dag gehad. Ik zat me al heel de dag te bedenken van wow! Ik zit gewoon in Curacao :O Ik was het heel de tijd aan het beseffen. En dat ze allemaal een andere taal spreken (dat valt op een gegeven moment niet meer op, heel raar maar het is zo) en dan bedenk je je van ik zit echt heel ver weg.
We hebben toen we thuis waren eigenlijk heel de tijd geskyped met klasgenoten die dronken waren haha, Ondertussen aardappeltjes en gehaktballetjes gegeten.

(4 oktober) Vandaag zijn we vroeg opgestaan om te gaan kijken bij een kookwedstrijd waarvan 2 teams meededen van TeleCuracao. Maar ik kende de mensen uit het team (waar we voor gingen kijken) wel maar uit het andere team niet. De opdracht was dat ze iets moesten maken dat te maken had met Curacao van vroeger, vandaag en in de toekomst.
We zijn net voor de uitslag weg gegaan want Yuri was het zat en hij wilde naar het strand. Dus hup naar het strand gegaan. Een hele grote pelikaan hebben we van dichtbij gezien en een hele grote krab die bij de parkeerplaats liep.

Daarna hebben we boodschappen gedaan. Nu ik hier thuis zit te typen bedenk ik me dat het echt makkelijk thuis in Klundert was. Altijd als ik iets nodig had was het er wel zonder dat ik ergens aan hoefde te denken. Ik mis onze voorraadkast wel haha maar ja zelf boodschappen doen is ook wel leuk :)

  • 05 Oktober 2014 - 13:40

    Tante Bep:

    Hoi Marina en Yuri,

    Tot nu toe heb ik al je verhaaltjes gelezen. Leuk hoor, die verslagen over jullie tijd voor werken en voor jullie vrije tijd. Jullie zitten in een heerlijk klimaat.

    Hartelijke groeten,
    tante Bep

  • 05 Oktober 2014 - 18:10

    Marina Moerland:

    Hoi tante Bep,

    Wat leuk dat u de verhaaltjes allemaal leest!
    We hebben het heel erg naar ons zin hoor! Nu is het wat minder weer. Harde wind en bewolkt maar ik vind het stiekem ook wel lekker hoor naar al die zon ;)

    Liefs Marina en Yuri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 30196

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: