Anders - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Anders - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Anders

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

13 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag ging alles anders op stage. Andere presentatrice wat inhield anders werken. Het begon al gelijk. Normaal deed Nicole (inval presentatrice. Net de periode die ze inviel begonnen wij met stage vandaar dat we haar gewent waren) het draaiboek uitprinten voor iedereen. Vanochtend was dit niet gedaan omdat Angelica ( voor ons de nieuwe presentatrice) dit niet had gedaan. Volgens mij doet ze het normaal ook nooit. Dus hup ik in de weer om ze uit te printen. En in de middag had de belangrijkste gast afgezegd dus Angelica in de weer om nog snel iemand te zoeken. Dit is wel gelukt. Morgen komt Sally weer dat is leuk want ik vind haar heel erg gezellig! ze was ziek vandaar dat ze er vandaag niet was.

Om half 4 naar huis en heeeeel snel een kaart gestuurd naar Desiree en Dion omdat ze zondag 30 jaar getrouwd waren. Net om 22:00 uur had ik bij Greets hem nog kunnen bestellen. Je kan namelijk tot 22:00 uur kaarten bestellen en dan komen ze morgen aan. Dit is dus 16:00 uur bij ons.

Als avondeten: Pannenkoeken.
En nee we hebben niet alleen maar lekkere dingen hier liggen hoor. Ik heb eergisteren 4 potjes groenten gehaald. 1 met boontjes, 1 met rode bietjes (bah, maar wel gezond), 1 met worteltjes en erwtjes en als laatste een groentemix. :)