Verhuizen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

15 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Ochtendritueel gehad.
Onderweg naar stage.

Moru Bondia. Moru Bondia ging heel goed. Ik heb international zelf gedaan (de filmpjes live aanzetten op het goede moment.) Daarna met Sally weer mensen gezocht voor morgen. En het draaiboek in elkaar gezet en hem uitgeprint.
We hebben eergisteren heb ik les gehad van Devon en Sally in een dans geen idee hoe hij heeft het ging in iedergeval zo: een en twee en tik.

We zijn uitgenodigd om naar de verjaardag van Sally te gaan morgen. Super leuk ^_^

We hebben in de middag het pakket met kleren voor Yuri opgehaald.

En het onderwerp is verhuizen omdat we naar een andere kamer gaan. Hierboven. We jammer want we dachten dat we maar 2 weken naar boven hoefde (iemand anders had eerder onze kamer gehuurd en dit is de beste kamer) maar toen kregen we tehoren dat hij i.p.v. 2 weken bleef hij 3 maanden blijft ..... En hij is hier al eerder geweest dus de optie om hem boven te laten verblijven was er niet.

Achja we redden ons wel ;) vanavond hebben we al heel wat naar boven gebracht. En ons laatste nachtje is hier. Ik zit nu lekker buiten te typen op ons balkon. In ons volgende kamertje hebben we geen balkon aan de kamer. Daarvoor moeten we naar beneden en dan de deur uit. Voor op het huis zit nog een balkon.