Beau en Mark - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Beau en Mark - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Beau en Mark

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

18 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

's ochtends geskyped met Judith, pappa, mamma, Esther en Pieter.
Daarna zijn we naar het strand gegaan. Daar zouden Max en Loes ook heen gaan. (Max is hier met zijn familie en Loes om naar plaatsten te gaan waar Stijn ook was en zijn zus gaat hier ook trouwen. Stijn is dit jaar overleden door een auto ongeluk. Hij zat bij ons op school.)

Op het strand was het heel gezellig en lekker gepraat. En opeens...
Ik zat een beetje rond te kijken.... Huh? Die man lijkt best veel op Beau (de presentator) dus de rest ging ook kijken. En ja hoor het was hem ook!!
Dus Loes en ik zijn met hem op de foto gegaan! Leuke spontane man is het! En toen zei Beau zo van: 'Moet deze man er ook op? Die kennen jullie ook wel.' Dus hij erbij op de foto zonder een reactie af te wachten van ons. Gelukkig ook maar want: We herkende hem niet...

Toen we thuis waren kwamen we erachter dat dit Mark van Eeuwen van GTST is. Nu voel ik me wel een beetje schuldig dat ik hem niet kende hoor... Maar ach hij staat op de foto . haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 30324

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: