Eten met Yorick, Sanne en Lars - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Eten met Yorick, Sanne en Lars - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Eten met Yorick, Sanne en Lars

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

04 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Maandag niks bijzonders gedaan (we aten witlof, aardappelen en gehaktballetjes) vandaar dat ik nu over dinsdag doorga want wat was dinsdag een leuke dag.

Na een dagje op het werk die wat uitliep en we moesten nog boodschappen doen, heb ik heel snel een gerecht moeten koken. We hebben namelijk afgesproken dat Yuri en ik iets lekkers zouden koken en dan zouden we dat bij Yorick, Sanne en Lars op gaan eten en zij regelen het toetje :) Dus ik heb binnen een uur Griekse kofta met rijst gemaakt. Dus met pannenpakken op de grond zijn we naar Yorick, Sanne en Lars heen gereden.

Uiteindelijk daar zijn we eerst gezellig wezen praten en hebben we veel gelachen. Yuri had trouwens ook nog 'Curacao White' (drank) mee genomen om Lars te laten proeven omdat hij typische dingen proberen leuk vind. Yuri vind die heel lekker want hij smaakt naar sinaasappel.

Ze vonden de kofta super lekker! Gelukkig maar haha. En ik heb er ook weer heel erg van genoten. 'S avonds nog spelletjes gedaan en gepraat. Het was heel erg gezellig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 30343

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: