Hensley Meulens - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Hensley Meulens - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Hensley Meulens

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

07 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag hadden we een speciale gast in Moru Bondia (liveshow waar ik aan meewerk en de mensen regel). We hadden namelijk Hensley Meulens voor een interview!!!

HENSLEY MEULENS:
''In 1989 debuteerde hij in de Amerikaanse Major League als zesde Nederlander bij de New York Yankees. Later zou hij nog uitkomen in de Majors voor de Montreal Expos en de Arizona Diamondbacks.
Meulens debuteerde in het Nederlands honkbalteam in 2000. Tijdens de Olympische Spelen van 2000 in Sydney zorgde hij door een tweehonkslag te slaan terwijl alle honken vol waren ervoor dat Nederland voor het eerst in de historie van Cuba wist te winnen. Sinds de World Baseball Classic van 2013 is Meulens hoofdcoach van het Nederlands team. Meulens werd in 2010 aangenomen als slagcoach van de Amerikaanse honkbalclub San Francisco Giants, waar hij in 2010 de ontslagen Carney Lansford opvolgde. Met de San Francisco Giants won hij de World Series 2010, 2012 en 2014.'' #Wikipedia

In de middag hebben we nog een item gefilmd met een man uit Bonaire in een super mooi 'winkelcentrum'. Het is een soort open plaats met daarom 3 verdiepingen hoog allerlei restaurantjes. En in het midden stonden er allemaal palmbomen. Super mooi!

Daarna zijn we naar Yorick, Sanne en Lars gegaan om ze o pet halen om de Curacaose BBQ express te laten proeven. We hebben het gehaald en bij hun opgegeten. Daarna zijn we naar Rocky Beach gegaan dat is een soort open cafe in het zand wat grenst aan de zee. Hier hebben de andere 4 allerlei cocktails uitgeprobeerd. Yorick en ik hebbende nog staan schudden voor ze werden ingeschonken hahaha