Marcoooooo - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Marcoooooo - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Marcoooooo

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

23 December 2014 | Curaçao, Willemstad

De dag dat Marco hierheen komt :)

We hebben tot 12 uur gewerkt en zijn daarna knakworstjes en broodjes gaan halen omdat we dachten dat hij wel honger zou hebben. We kregen voordat we weg gingen nog een pakketje dat bestond uit koekjes, nootjes en wijn omdat we hadden meegeholpen met een project.

Daarna zijn we naar het vliegveld gereden. We dachten dat we te laat waren maar uiteindelijk hebben we nog 2,5 uur moeten wachten omdat het vliegtuig vertraging had en de bagage steeds niet kwam van Marco.
Ondertussen hebben we spaghetti gegeten en pizza terwijl we wachtten.

En daar was ie! We hebben alles in de auto gegooid en hem naar huis gebracht en hem rondgeleid.

'S avonds snel naar de macdonalds omdat waar we wilden gaan eten dicht was. En we moesten snel zijn omdat we moesten gaan filmen.

We hebben gefilmd en daarna nog een smoothie gegeten en naar huis gegaan en lekker slapen.