Cheques en Nieuwjaaaaaaaaaaar - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Cheques en Nieuwjaaaaaaaaaaar - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Cheques en Nieuwjaaaaaaaaaaar

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

31 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Vanmiddag hebben we de cheques opgehaald van Yuri en mij. Het was heel erg druk dus ik ben uit de auto gesprongen en snel naar de bank gelopen. Toen ik binnen kwam was ik net op tijd!!

We zijn net voor 7 uur (net voor 00:00 in Nederland) gaan skypen met familie zodat we hun oud en nieuw mee konden maken. Marco met zijn ouders en broer, Yuri met zijn ouders en ik met Esther en vrienden.
Na de hele 'happening' heb ik nog even geskyped met mijn ouders en tantes en ooms die er waren.

'S avonds zijn we naar het Brionplein gegaan en het was heeeeel druk en ik vond het wel een beetje tegen vallen. Het was echt veel te druk. En het vuurwerk was ook heel erg matig. Het was wel heel leuk om het werk van Yuri te zien op een plaats waar iedereen naar keek.