Studio - Safe and clean - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Studio - Safe and clean - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Studio - Safe and clean

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

17 Januari 2015 | Curaçao, Willemstad

Yuri heeft het heel goed kunnen uittypen. Daarom hier dus Yuri;s verhaal:

Vroeg uit bed om samen met Dexter de studio te verbouwen. 9 uur. We hebben al de lampen van een set eruit gehaald. Dit is ongeveer een 3de aan studio. Hoe het allemaal vast zat was schrikbarend. van tape tot visdraadjes en geen safety kettingen. lampen die los hingen en houten balken vol spijkers die tussen het grid vast getaped zaten. We hebben overigens bovenop de vetilatie schacht nog een hoop spullen gevonden die aan de lampen vast horen te zitten. Na alles naar benden te hbben gehaald en schoon hebben gemaakt hebben we de standaard 3-punts belichting aangehouden om alles zo weer terug te hangen. Dit verliep heel goed. Er zitten nog steeds geen kettingen om de lampen heen omdat ze die simpelweg niet hebben. ik heb de zware lampen wel zo vast mogelijk gezet zodat ik straks geen dode op mijn geweten kan hebben..... we hebben ook een bezemkast gevonden waar nog sparerib botjes lagen en een hele hoop zooi. dit hebben we ook schoongemaakt en die gebruiken we nu voor de overige lampen etc. die we niet hebben gebruikt. Ik heb van Renzo geld gekregen om wat te eten te halen en benodigdheden voor de lampen. Alle kabels die er zonder nut hingen hebben netjes opgerold en opgeborgen. de kabels die wel gebruikt worden hebben we netjes vastgemaakt en gestructureerd opgehangen. We zijn doorgegaan tot 7 uur.

Daarna naar Yuri zijn ouders gegaan en hebben we lekkere nasi gegeten. Mmmm.

In de avond zijn we nog naar The Alley's gegaan. Ze draaide alleen maar club muziek helaas. Ik ben meer van de top 40. En de meezing muziek.