Valentijnsdag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Valentijnsdag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Valentijnsdag

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

14 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Yuri en ik hebben vandaag 1 jaar en 8 maanden!!

Vandaag hebben we de berg beklommen. Dit was heel erg leuk om te doen met mijn familie. Het ging verbazend goed vond ik. Hierna zijn we doorgereden naar Knip en hebben we hier lekker een dagje op het strand gelegen.

We hebben ook lekkere wraps gekocht bij een mevrouw die ze kocht. Pappa genoot er allemaal wel van zag ik en mamma ook.

We zijn gaan eten bij Trikipan! Mmmm (Yuri en ik noemen het 't hoekje) want we weten de naam niet van het cafeetje. Hierna zijn we gaan poolen met Esther en we zijn met de pond naar de overkant gegaan. Yuri heeft me mee naar boven genomen in de boot. Daar was niemand. Super romantisch was het. Een echt Titanic moment. ^_^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 30354

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: