Week 3 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg Marina

15 September 2015 | Curaçao, Willemstad

Woensdag 9 september:
I'm baaaaackk :) Yuri stond al buiten mij op te wachten. Ik was blij dat ik hem weer kon knuffelen! Yuri had samen met Bianca een taart/cake gebakken die eruit zag als een roze koek haha mmmmm lekker!!

Donderdag 10 september:
JAAA JARIG! Vandaag ben ik jarig! Ik heb eerst de kaarten open gemaakt die ik mee heb genomen naar Curacao. Dan voelt het nog een beetje extra dat ik jarig ben ^_^ Op het werk hadden ze een taart gekocht voor mij en hebben ze gezongen! In de avond zijn we pizza gaan eten bij Tomatoes samen met Gino. Dat was echt gezellig. Ik heb een hele leuke verjaardag gehad!

Vrijdag 11 september:
Vandaag werken we voor Fisheye Media Productions en gaan we een reclame opnemen voor de grootste verzekeringsmaatschappij van Curacao. Pfff echt warm om alles te sjouwen in de warmte! Ik kwam hier ook nog eens Peter Leijten tegen. Die woont bij ons in Klundert achter en die heeft een vriendin in Curacao. Die vriendin speelde in de reclame en Peter was mee om te kijken. Grappig om een bekende te zien.

Zaterdag 12 september:
Yuri is vroeg gaan werken. Voor het tweede deel van de Ennia reclame opname. Ik ben heel de dag lekker thuis gebleven.

Zondag 13 september:
Vandaag hadden we een bedrijfsuitje en het was ook voor ons. Om te vieren dat we bij hun kwamen werken. Het was heel erg leuk! Lagen we met zijn allen in het strand, kwam Niels biertjes en aardbeien smoothies brengen!!Het was op Chill, een strand bij Mambo. Even lekker gezwommen Daarna geluncht. Er werden schalen vol met vlees geserveerd. Mmm!

Maandag 14 september:
Vandaag 3 maanden en 2 jaar :D Vandaag na het werk hebben we Marc en Gino opgehaald en zijn we even met ze gaan zwemmen. In de avond heb ik chicken tonight gemaakt en hebben we met zn allen gegeten gezellig en lekker mmm!

Dinsdag 15 september:
Na het werk zijn we in de avond naar Marc en Gino gereden om ze op te halen om te gaan naar The Alley. Voor 15 gulden krijg je een beker en die mag je gratis tussen 9 en 10 vol laten schenken met drank. Gino en Yuri hebben mij beker ook gebruikt hiervoor. Aan het einde nog een gratis cola gelukkig. haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 30171

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: