Week 6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

06 Oktober 2015 | Curaçao, Willemstad

Woensdag 30 september:
Vandaag zijn we met Yuri K. en Dolph naar een helikopter gegaan. Ze moeten namelijk beelden schieten van het eiland vanuit de helikopter. Het is voor de beelden in de film van Jandino!! Uit werk hebben we Gino en Marc opgehaald en heb ik bloemkool gekookt voor ze aangezien ze niet echt gezond eten bij hun thuis. En we zijn opnieuw naar de film gegaan... Nu hebben we wel heel de film gekeken.

Donderdag 1 oktober:
Vandaag niks bijzonders gedaan :)

Vrijdag 2 oktober:
In de avond naar Kokomo Full Moon gegaan. We kregen VIP bandjes ookal hebben we niet hoeven filmen. Gino en Jordy waren er ook dus dat was heel erg gezellig!

Zaterdag 3 oktober:
Uitgeslapen en in de middag naar Kokomo. Hier ook avond gegeten. Mmm

Zondag 4 oktober:
In de middag naar Blue Bay gegaan.

Maandag 5 oktober:
Vandaag een wereldreis gemaakt. Haha er moest een slangetje vervangen worden aan onze auto. Dus gingen we eerst 10 minuten lopen naar de bus en daarna met de bus naar Otrabanda. Vanuit daar lopen naar de pond en aan de overkant in Punda nog een kwartier lopen naar ons gebouw. :D

Als iemand zegt: Antilianen zijn zooo vriendelijk. Geloof diegene niet!! Sommige zijn wel vriendelijk en lief maar het grootste gedeelte... Ugh.. Het grootste gedeelte zijn echt niet vriendelijk en doen heel de dag chagrijnig. Als je aan de kassa komt. Als je aan een balie komt. Als je in de bus stapt. Overal zijn ze chagrijnig... En dan zeggen ze dat we in Nederland allemaal stressen XD In Nederland zijn we ,ookal dat we ''stressen'' (ik noem het liever 'druk'), in iedergeval wel vriendelijk. Ook niet iedereen maar wel bijna iedereen. Dat vind ik hier zo jammer....

Dinsdag 6 oktober:
Mamma is jarig!!! Jeeej Happy Birthday!!
Vandaag heb ik op het werk wat geëdit. En in de avond zijn we naar de Bios gegaan met Joey, Bianca, Gino en Marc.