Week 9 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Week 9

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

27 Oktober 2015 | Curaçao, Willemstad

Woensdag 21 oktober:
Niks bijzonders gedaan.

Donderdag 22 oktober:
Vandaag ben ik met Yuri mee gegaan om een man te filmen die ALS heeft. Hij wil graag een filmpje van zijn vakantie zodat als hij overleden is, zijn familie dit nog terug kan kijken en hem kan herinneren.

Vrijdag 23 oktober:
Om 4 uur zijn we weer bij de man met ALS gaan filmen. We hebben er gefilmd tot ongeveer half 8.

Zaterdag 24 oktober: Lekker uitgeslapen en verder helemaal niks gedaan. In de avond lekker gegeten bij Plein Cafe. Heerlijk

Zondag 25 oktober:
Ook vandaag hebben we helemaal niks gedaan. Heerlijk op bed gelegen heel de dag.

Maandag 26 oktober:
Na het werk zijn we onderdelen gaan halen voor de auto en zijn we naar mijn neef Paul geweest. Paul is hier op vakantie met twee vrienden. We hebben op het strand wat gedronken en gekletst. Het was echt heel erg gezellig en voor we het wisten gingen we naar huis omdat het anders te laat zou worden. Voordat we weggingen gaf Paul ons nog een hele tas met spulletjes die mamma had meegegeven aan hem voor ons. Yeeeeey ^_^ Super leuk! Er zaten chocolade letters in en tijdschriften en nog veel meer!

Dinsdag 27 oktober:
Na werk zijn we naar de bioscoop gegaan met Bianca en Marc.