Week 11 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Week 11 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Week 11

10 November 2015 | Curaçao, Willemstad

Woensdag 4 november:
We hebben vandaag de opbouw van de premiere van de nieuwe James Bond film: SPECTRE gefilmd. Heel de dag moesten we een beetje in de gaten houden wat er ging gebeuren en als het leuk genoeg was gingen we het filmen. Zoals lampjes ophangen, alles versieren.

Donderdag 5 november:
Wij hebben vandaag heel de dag gewerkt. We begonnen namelijk om half 9 en om half 6 begon de premiere van SPECTRE. We hebben gefilmd tot ongeveer 1 uur. Zelf mochten we ook de film zien :) De officiële stuntman van James Bond was er ook. Die woont hier namelijk.

Vrijdag 6 november:
We mochten gelukkig later beginnen. Om 12 uur waren we op het kantoor. Ik heb toen nog lekker subway broodjes gehaald voor iedereen. Mmmm

Zaterdag 7 november:
We zijn naar Daaibooi gegaan met Bianca.

Zondag 8 november:
Thuis de huishoudelijke takjes gedaan zoals wassen en opruimen.