Week 12 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Week 12

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

17 November 2015 | Curaçao, Willemstad

Woensdag 11 november:
Na het werk hebben we boodschappen gedaan. Lekker op het gemakje hebben we heel veel ingeslagen. Ik vind boodschappen doen wel leuk ^_^

Donderdag 12 november:
Niks bijzonders

Vrijdag 13 november:
In de avond gezellig geskypt met Hilbert, Frits en Lieke.

Zaterdag 14 november:
2 jaar en 5 maanden een relatie met Yuri <3

Zondag 15 november:
Geskypt met oma in de ochtend.

Maandag 16 november:
Niks bijzonders

Dinsdag 17 november:
Ik heb vandaag in een filmpje gefigureerd. Ik moest cassière zijn. Dit was echt leuk om te doen en ik ben benieuwd hoe het filmpje word. (Ik sta er niet echt herkenbaar in) Maar het was een hele leuke opname.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 30206

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: