Week 13 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Week 13

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

24 November 2015 | Curaçao, Willemstad

Woensdag 18 november:
Vandaag was het druk druk druk op het werk maar het was wel een leuke dag.

Donderdag 19 november:
Ik moet van de productie doen van iets wat we dinsdag gaan filmen. Hiervoor moet ik de cast regelen (de figuranten), de locatie en de branding (stickers met logo's die we op de ramen en op mokken kunnen plakken. We hebben gelijk al een locatie bezoek gedaan en ik heb de plek kunnen regelen voor dinsdag. Ook de cast is geregeld.

Vrijdag 20 november:
De stickers heb ik vandaag geregeld.

Zaterdag 21 november:
Yuri is vandaag om kwart over 5 vertrokken met Niels naar het vliegveld. Ze gaan een dagje naar Aruba om daar iets te filmen. Ik heb koffie gezet en eten klaar gemaakt voordat Yuri weg ging. Hij waardeerde het wel heel erg. Jeeej :D

Zondag 22 november:
Om half 4 stonden we op het strand. Dit keer niet om te zonnen en te zwemmen maar om te filmen. Er was een beach festival. De nummer 1 dj van de wereld gaat hier ook draaien. Dimitri Vegas heet hij. Om 12 uur waren we weer klaar en zijn we lekker naar huis gegaan.

Maandag 23 november:
Om half 11 moesten we weer bij de volgende opnames zijn. De opnames waar ik de cast en de locatie heb geregeld. De opnames gingen heel erg goed :)

Dinsdag 24 november:
Jaaaaaaaa de film: The Hungergames is uit en we gaan vanavond naar de film! Yeeeeey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1295
Totaal aantal bezoekers 30215

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: