Strand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Strand

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

26 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Gisteren en vandaag lekker naar het strand geweest. Gisteren naar Kokomo Beach. Wauw wat is dat strand mooi zeg! En ze draaien er super leuke muziek. Gelijk het water in gegaan en gezwommen tussen de vissen. Wat was dat leuk! Een stukje cheesecake gekocht. (Yuri houdt daar heel veel van) En 's middags lekker geluncht. Yuri een broodje met kip en friet en ik hele lekkere tomatensoep. 'S avonds spaghetti opgewarmd (we hadden nog over van de vorige keer dus we hadden dit in de vriezer gelegd.) En dan lekker gaan slapen.

Toen we wakker waren geworden na een nacht heel lekker geslapen te hebben dachten we dat we lekker hadden uitgeslapen en het al rond 11 uur was. Niet dus. Het was pas 8 uur... Maar uit bed en gegeten. Daarna hebben we geskyped met Dion en Desiree (ouders van Yuri) Dion had een vest aan en het was er 16 graden. Desiree had zelf de verwarming een beetje aangezet. Wat een verschil met dat ik me helemaal kapot zweet. 'S middags zijn we een stuk gaan rijden. Op iets meer dan een half uur rijden zat draaibooi beach. Handdoeken weggelegd en zwemmen. Hier keken we echt onze ogen uit. Heel veel vissen overal en hele mooie vissen. Echt prachtig. We hebben echt een onderwater camera nodig! Die gaan we nog een keer kopen ook! Lunch: Broodje frikadel en broodje kroket. Mmmm. We hebben geskyped met Emily (zus van Yuri) en daarna heel lang gepraat met een vrouw en een man die uit Nederland komen maar steeds voor een paar maanden in Curacao wonen. Zij hebben ons heel wat vertelt en uitgelegd.

Daarna gezwommen en naar huis.
Omkleden en naar de supermarkt.

Yuri heeft vanavond gekookt. Sparribs met gegrilde paprika's en stokbrood.

• 27 September 2014 - 08:54

Carolline:

Leuk om mee te lezen met jullie ervaringen! Zet 'm op!!

• 28 September 2014 - 21:02

Wim En Corry:

Hey Marina en Yuri,

Heb jullie verhalen zitten lezen, erg leuk!!
    We gaan jullie volgen hoor!
    Zijn zelf net terug van vakantie in Spanje, heel dichtbij vergeleken bij jullie :-)
    Vandaar dat we helaas ook niet bij jullie verjaardag/afscheidsfeest konden zijn... en mailen vanuit daar lukte me niet..
    Wat een ervaringen al, afscheid nemen viel niet mee maar gelukkig is veel contact mogelijk he.
    Auto rijden kunnen jullie daar ook al, das wel zo handig.
    Want zo komen jullie op vele plaatsten.
    Mooie foto's ook!
    Onderwater wereld zal daar ook schitterend zijn, snorkelen jullie daar dus ook?
    Deden wij in Egypte, echt te mooi voor woorden he?!
    Maar ik zou bijna vergeten dat het voor jullie geen vakantie is daar..
    Heel veel succes met jullie stage gewenst!!
    En buiten het leren heerlijk blijven genieten he!!!

Heel veel groetjes en liefs van ons!!

• 29 September 2014 - 15:13

Marina Moerland:

Wat leuk zeg dat de blog lezen!

En tante Corry en ome Wim ik heb veel foto's gezien! Jullie hadden het wel naar jullie zin zag ik!
    Ja tegenwoordig heb je gelukkig whatsapp en skype dus dat maakt het wel weer makkelijk. Ja je moet echt een auto hebben anders kom je nergens. We hebben al veel gesnorkeld. Super mooi is het daar! Prachtig! We hebben ook een wegwerponderwater camera die is nu al op en we denken erover om een digitale te halen want het is zoooo leuk om onderwater foto's te maken.
    We beginnen woensdag en dan zien we wel hoe het allemaal loopt. Ik heb er zin in!

Groetjes terug van ons!! :)