Intoductiedag TeleCuracao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Intoductiedag TeleCuracao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Intoductiedag TeleCuracao

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

24 September 2014 | Curaçao, Willemstad

De wekker ging al om 5 uur. Nog een kwartiertje blijven liggen maar er dan toch maar uit! Yuri had er meer moeite mee. We mochten komen kijken naar een live uitzending op een lokatie. Uiteindelijk weg gegaan. Maar kwamen veel te laat aan. We konden het echt niet vinden. Na het gevraagd te hebben aan een Bank hebben we het uiteindelijk kunnen vinden. Ze vonden dit niet erg want we konden tussen 6 uur en half 10 komen maar ik wilde wel oprijd er zijn dan heb je wel een goede indruk.

Mee gekeken tot 1 uur 's middags. En ze werken heel anders dat dachten we in ieder geval eerst. Uiteindelijk kregen we te horen dat dit niet de bedoeling was. Dat de communicatie niet goed gelopen was. Vandaar. Maar ja hoe vaak gebeurd dat ook in Nederland

Eenmaal op het gebouw van TeleCuracao zelf hebben we een hele rondleiding gekregen. En mochten we bij echt heeeeel veel dingen kijken. Dat was echt leuk!

Omdat alles vanochtend zo anders was gegaan heeft onze begeleider, Renzo, gezegd dat we alles wat ons opvalt (in de zin van dat er iets fout gaat of niet klopt of niet kan) van vanochtend en vanmiddag dat we dat op een lijstje moeten schrijven. Dat is wel fijn want je kan gelijk je toevoeging laten zien in het bedrijf. En aangezien er in het bedrijf bijna geen mensen zijn die een opleiding in dit vak hebben gehad is het voor hun ook moeilijk om te vergelijken of te bekritiseren.

Het bedrijf super leuk! De mensen zijn heel open. Iedereen laat je er heel er betrokken bij voelen!

Savonds eens gezond gekookt: Boontjes, aardappelen en kip. mmm