Auto -> Rijden maar - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Auto -> Rijden maar - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Auto -> Rijden maar

Blijf op de hoogte en volg Marina

23 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Sinds 'ochtends druk bezig voor de auto. Eerst naar het belasting kantoor. Wachten en wachten. Door naar het keuringsbureau. Wachten en wachten. En als laatste door naar de verzekering. Na een paar uur hadden we alle papieren en was de auto officieel van ons!

Afgesproken met Thomas om daar heen te komen en dan zouden we daar uiteten gaan. Zo gezegd zo gedaan zou je zeggen. Niet dus. Over iets waar je 20 minuten over zou doen hebben we 50 minuten gedaan. Frustrerend. Want dit was niet de eerste keer dat we de weg niet goed konden vinden. Uiteindelijk gevonden. Thomas woont in een heel leuk en gezellig en druk studenten complex samen met Dominique en Rowan die ook van onze school zijn.

Op een gegeven moment zijn we wat gaan eten bij zo'n bus die ze omgebouwd hebben tot eetkraampje. Een hele rij stond er omdat het blijkbaar een heel goed kraampje is. Gelukkig stonden wij vooraan. Yuri en ik bestelde samen een large Frige Chicken. Aangezien je altijd heel veel krijgt daar. Uiteindelijk hebben we hem samen niet eens opgekregen!

Terug bij het studentencomplex. Op een gegeven moment is het heel koud geworden gigantisch gaan regenen. Niet normaal! De straten stonden binnen no-time blank. De hele banden van de auto kwamen onder water! Gelukkig was niet heel de weg zo. We moesten wel heel voorzichtig rijden omdat als het regent dan word het bovenste laagje van het asfalt een olielaag en word het heel glad!

Voorzichtig gereden en heelhuids aangekomen.