1ste stagedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu 1ste stagedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

1ste stagedag

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

01 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

We begonnen om 7 uur omdat ik dan met Sally mee kon lopen als floormanager en producent. Ik mocht al gelijk mensen gaan ontvangen, drinken aanbieden en naar hun plaatsen leiden voor de liveshow. Ook mocht ik ques geven aan de presentatrice over hoelang het interview nog duurde. We hebben iets van 5 interviews gehad. Rond kwart voor 10 ben ik met Sally op locatiebezoek gegaan. Het was in een grote katholieke kerk. Ik mocht toen de minister bellen om informatie door te geven omdat hij op vrijdag in de liveshow komt. Hij had een meeting dus ik kon hem niet spreken.

Om half 3 hadden we een gesprek met Renzo. Hij vertelde dat 6 maanden verdeeld werden in 3 blokken. Voor mij:

Blok 1: Quality
Blok 2: Shading en regie
Blok 3: Een grote opdracht die we gaan maken voor TeleCuracao

Voor Yuri:
Blok 1: Regie en camera
Blok 2: Edit + ....
Blok 3: Grote opdracht

's middags om 3 uur naar huis en Yuri heeft geskyped met Emily en ik met Arja.

We hebben nog boodschappen gedaan en ons avond eten waren wraps.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 30244

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: