2de Stagedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu 2de Stagedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

2de Stagedag

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

02 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag weer het ochtend programma 'Moru Bon Dia' gedaan. Weer als floormanager en producent. Dat was heel erg leuk! Daarna Sally geholpen met mensen zoeken voor het programma van morgen en de week erna omdat ze opeens werd gebeld dat de mevrouw die het normaal zou doen ziek was en ze zelf maandag vakantie had. Dus hals overkop hebben we mensen gezocht en informatie gezocht en het lijkt zoveel makkelijker dan dat het is. Het leuke is wel dat Sally me laat bellen en dat ik eigenlijk heel veel gedaan heb.

Na stage zijn we naar Wereldstage (bemiddelingsbedrijf) gegaan om onze stage contacten in te leveren en om te kijken of mijn pakket met kleren er al zijn. Maar helaas...... :'(

Eenmaal thuis zijn we lekker naar het strand gegaan. Daar zagen we Dominique en Rowan (4de jaar van de andere opleiding, PET, Podium en evenementen techniek). Ze waren bezig voor morgen voor een feest en optredens om lichten te programmeren en het geluid te regelen. Dat was wel grappig. Zij waren aan het werk en wij lagen op het strand!

MMM Chicken Tonight gegeten. Ik vind dat echt heeeerlijjkk!!

• 05 Oktober 2014 - 15:04

Martin:

Na je werk/stage nog even naar het strand...! Gewoon omdat het kan. En zo hoort het. Het gaat jullie goed zo te lezen. Veel plezier nog!

• 05 Oktober 2014 - 18:06

Marina Moerland:

Ja hoor Martin het gaat heel goed hier haha Ja heerlijk na een dagje stage uitwaaien haha