Zondag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

05 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag is het zondag. Mamma heeft haar verjaardag gevierd omdat ze morgen (6 oktober) 52 jaar wordt. Dus ik heb in de ochtend nog even geskyped met haar. Ik heb ook oma en tante Anja gesproken. En gezwaaid naar de rest die er was.

Daarna zijn we naar de Emmakerk gegaan. Dat is de andere protestantse kerk. Op een gegeven moment was er een blokje dat heette 'vredegroet' . Iedereen gaat elkaar dan groeten. Maar als onbekende is dat best wel ongemakkelijk. Haha maar ze kwamen ook ons groeten dus dat was wel leuk. De twee kerken tot nu toe zitten niet erg vol. Ik denk rond de 30 in de vorige en 50 in deze.

Eenmaal thuis ben ik weer wezen skypen met mamma om gewoon lekker te kletsen.

'S middags wilde Yuri graag een filmpje gaan maken over hoe slecht het eigenlijk gaat met Curacao. Want je ziet wel allemaal mooie dingen maar er zit ook heeeel wat dingen achter.
Zoals vuilnis overlast in de bermen en in bossen. De hele erge vervuiling van het industriegebied. Stranden met afval. En verschrikkelijk veel zwerfhonden. Alle huizen hebben tralies. En ga zo maar door.

Vanavond hebben we kip gegeten. Daar was Yuri zooooo blij mee. Hij vond de kip super lekker! Ik ook trouwens. En we hadden aardappeltjes en boontjes.

Dalijk expeditie robinson terug kijken. Omdat we op RTLgemist dit programma niet kunnen terug kijken (i.v.m. rechten) hebben we hem maar gedownload.