Zonsondergang - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Zonsondergang - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Zonsondergang

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

02 November 2014 | Curaçao, Willemstad

'S ochtends met mamma en oma geskyped. Het is altijd leuk om oma weer te zien! Ome Henk en tante Anneke heb ik ook nog gehoord.

Daarna naar de Emma kerk. Warm dat het was! Vandaag en gisteren is het echt super warm geweest!

Weer thuis wilde ik graag naar de gezondheidsmarkt die werd gehouden in Willemstad. Een meneer die naar Moru Bondia is gekomen vertelde wat er allemaal was. Maar uiteindelijk zijn we maar naar het strand gegaan omdat Yuri het totaal niet zag zitten! Helaas...

Op het strand was het heerlijk! We hebben heel lang gelegen en lekker gezwommen. Er was zelfs nog een Antiliaan die me vertelde dat hij me heel mooi vond. ^_^

Ik heb verder nog lekker gelezen uit het boek dat ik van Kayleigh mee had gekregen om te lezen. De zon ging snel onder zeg! Maar wauw dit was zo'n mooie avond. Heeerrliijkk!

We hebben als avondeten de overige goulash soep op samen. En verder heb ik de boterhammetjes voor morgen gesmeerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 30253

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: