Afscheid - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

19 September 2014 | Curaçao, Sint Michiel Liber

Daar gaan we dan. Nog nooit gevlogen. Nog nooit zo ver weg geweest. Nog nooit zolang zonder ouders geweest. En dan ga je ineens 8 maanden weg... Ik besefte alles nog niet echt tot het moment van afscheid eraan kwam. Gelijk vond ik het jammer dat ik het te laat ontdekte. Ik had, als ik er aan terug denk, wel beter afscheid willen nemen in de dagen ervoor van mijn familie. Maarja wat mamma zei: Dan was het alleen maar lastiger en lastiger geworden in de dagen ervoor en erna en daar heeft ze wel gelijk in. Na het afscheid nemen. Doorlopen naar het vliegtuig want we hadden niet zoveel tijd meer. Aangekomen bij de douane kwam een man van de douane naar mij toe en vroeg of hij in mijn tas mocht kijken. Ik dacht: ik heb toch niks verkeerds mee genomen. Wat bleek: een paraplu is heel dicht opgevouwen waardoor jen iet kan kijken wat er tussen zit. De man vroeg waarom ik een paraplu had meegenomen naar Curacao. Maar ik had er bij nagedacht want het kan wel eens gaan regenen. Aangekomen bij het vliegtuig kregen Yuri en ik onze plaatsen aangewezen. We zaten niet naast elkaar maar achter elkaar.
Achja zo'n probleem was dat niet. We konden ook series kijken of films maar daar moest je wel 10 euro voor betalen. Mooi, kon ik gelijk mijn creditcard uitproberen. (Nu ik het bedenk. Ik moet even 10 euro erop zetten aangezien er niks op mijn creditcard stond ^_^) Maar verder heeft Yuri er meer gebruik van gemaakt. Die heeft 3 uur The Hobbit gekeken en Non Stop. Ik heb glee 3 afleveringen gezien. en maar 10 minuutjes van De Toscaanse Bruiloft. Het opstijgen was wel vet alleen het landen was best eng door die grote motoren die keihard aangingen en je knalde echt op de grond. Toen we geland waren mochten we uit het vliegtuig en warm dat het was! Wel lekker. het was 6 uur lokale tijd. Onze huisbaas Stanley (dat is de vader van de schoonzus van Esther) kwam ons ophalen en heeft gelijk heel veel uitleg gehad. Dat bijvoorbeeld rechts niet voorgaat in het verkeer. En dat je hier wel als je op de rotonde rijd moet wachten. Eenmaal aangekomen ventilator aan,snel omgekleed en 1 koffer (half) uitpakken want het was veel te warm om dat te doen en ik was veel te moe. Dus lekker vroeg naar bed. Het is hier om 7 uur al donker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Sint Michiel Liber

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 30392

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: