De eerste dag - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

20 September 2014 | Curaçao, Sint Michiel Liber

Ik was al om 3 uur wakker. 9 uur Nederlandse tijd. Dus ik heb een hele tijd met mamma en Judith gewhatsappt. Uiteindelijk nog even geslapen. Nouja meer gelegen. En om 6 uur uit bed. Veel gewhatsappt. Nog heel even geskyped met mamma en Judith. We hadden afgesproken met Stanley dat we om 8 uur naar de supermarkt zouden gaan. zo gezegd zo gedaan. We werden afgezet en over een half uur opgehaald. We hadden van tevoren al een lijstje gemaakt dus het was best makkelijk. Aangekomen bij de kassa werd alles voor ons ingeladen en afgezet bij de auto.200 Nafl waren we kwijt. (80 euro) Je moet die jongen dus ook betalen maar dat wisten we niet gelukkig heeft Stanley ons geholpen. 1 gulden geef je zo'n inpakjongen. En Yuri nee geen euro's ;) Aangekomen thuis alles uitgestald. Verder hebben we hevig gezocht naar een auto. Yuri is contant wezen bellen. Stanley had ons ook geholpen die had een kennis van hem laten weten dat wij een auto zochten en gevraagd of hij een auto had die iemand wilde verkopen (Axel verkoopt auto's voor mensen). Yuri had inmiddels al een adres waar we een auto zouden kunnen kopen. Maar die auto werd hem toch niet. Mijn vader vond hem te oud. Dus gingen we voor de auto van Axel. Die was wel een stuk duurder maar we goed! En we konden hem voor dezelfde prijs weer verkopen. Dus avonds besloten met heel wat overleg met mamma, pappa en Dion (vader van Yuri) besloten dat we de auto gaan kopen. S'avonds lekker simpel erwtensoep gegeten. Mmm lekker! En makkelijk te bereiden. Ik heb heel veel zin in morgen! Dan hebben we samen ons eerste autootje en kunnen we overal heen. In de namiddag als het goed is naar een paar derde jaars van mijn school die hier ook in Curacao zitten. En ik denk lekker naar het strand (dat is 10 minuten lopen) het is nog maar 9 uur maar ik zit nog in het nederlandse ritme en ik ben helemaal kapot als het hier 6 uur is. Het is dan in Nederland 12 uur 'snachts.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Sint Michiel Liber

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 30285

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: