Pannenkoeken - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Pannenkoeken - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Pannenkoeken

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

21 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Het heeft vanochtend hard geregend gisteren ook al maar nu nog veel langer en harder!!! Sommige straten stonden weer helemaal blank! Het was wel lekker want het was wel weer afgekoeld en het leek net het herfstweer in Nederland maar dan warmer :)

En ohja we hebben een nieuwe jongen op TeleCuracao hij heet Dexter. Hij heeft bijna dezelfde opleiding gestudeerd in Amerika. Dus dat is wel leuk want hij heeft heel veel dezelfde ideeën als dat wij hebben.
En hij is met Yuri vaak aan het praten over camera's enzo. Ze hebben namelijk ook dezelfde camera. Dus dat is wel leuk! En ze gaan samen op opdrachten doen als het goed is.

'S avonds hebben we de overige pannenkoeken gegeten. En Yuri heeft een Gekko geprobeerd te vangen. Dit lukte na een tijdje proberen wel. En wat was hij er trots op hahaha