Brabantse Curacaoënaren??!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Brabantse Curacaoënaren??!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Brabantse Curacaoënaren??!!

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

22 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag hadden we 2 Nederlandse gasten in de liveshow.

Bij de ene was het zo dat hij vroeg wat voor opleiding ik doe ( want iedereen weet altijd gelijk dat ik stagiaire ben want zulke jonge mensen lopen vaak niet rond op een televisiestation. En vaak schatten ze me ook jonger.)

Dus ik: 'Ik doe de opleiding Audiovisueel.

De meneer: 'Waar doe je dat?'

Ik: 'In Bergen op Zoom maar je hebt de opleidingen ook in Rotterdam en Amsterdam.'

Meneer: 'Bergen op Zoom?' Oh dat ken ik wel. Heel goed zelfs.'

Ik: 'Hoe kent u dat?'

Meneer: 'Ik heb altijd in Huijbergen gewoont. En daar heb ik nog steeds mijn huis. Waar ik vaak kom.' (Hij woont in Curacao)

Het leuke is dat Yuri daar al helemaal dichtbij woont en ik weet ook nog eens waar hij woont. De bus rijd daar namelijk altijd langs! Mooie huizen hoor daar!



Bij de tweede:
Dit is een Artiest die heet Jean-Paul B. Hij komt morgen in de liveshow maar hij was vandaag al bij een andere show. Dus hij kwam gelijk al even langs om beeldmateriaal (foto's en video's) te geven.
Voordat hij kwam had ik hem even gegoogeld en wat blijkt?
Hij woont in Tilburg!! En hij is best bekent in die streek (ik kende hem niet dus dat was 'schaam schaam' toen hij het vroeg) Hij was hier voor een concert. En gaat over een paar dagen weer naar huis.

Maar leuk dus dat er vandaag 2 Nederlanders waren :D
It makes me happyyyyy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Marina

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 30307

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Januari 2019

Bali

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Stage bij Legacy @Curacao #examenjaar

19 September 2014 - 01 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage in Curacao

Landen bezocht: