Sinterklaas intocht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Sinterklaas intocht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Sinterklaas intocht

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

15 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag moesten we om 7 uur bij het Brionplein zijn. Dat is in het centrum van Willemstad. Naast de pontjesbrug. Het regende keihard! Gelukkig met de intocht zelf was het droog.

Ik kreeg de taak floormanager. Yuri moest al lang voorbeelden laten zien van concerten die hij had gefilmd zodat hij ook camera mocht doen. Maar dit was hij vergeten. Hij heeft zelf gefilmd met zijn eigen camera.

Ik moest informatie doorgeven aan de presentatrices maar dit was super lastig omdat de muziek super hard was en ik had een koptelefoon met 1 oor (dat is een bepaalde soort koptelefoon) maar bij zulke gelegenheden heb je er echt wel 2 nodig. En met Sally's gebrekkig Nederlands werd het al helemaal moeilijk. Uiteindelijk is alles goed gegaan gelukkig.

We zijn na de opnames naar een Bbq restaurantje gegaan en lekker gegeten. En daarna door naar TeleCuracao want daar hadden we over een paar uur weer een live opname met sinterklaas.

Na heel wat pepernoten en snoep en eten lekker 's avonds op bed de film '300' gekeken.