Luie zondag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Luie zondag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Luie zondag

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

16 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Om 9 uur naar de kerk. Deze keer naar de fortkerk omdat Yuri die veel leuker vind. De dominee vertelde op een gegeven moment dat ie een nieuwe bijbel had gekocht in ROOSENDAAL! Haha dat is weer eens dichtbij zeg! Naderhand heb ik hem toen verteld dat Yuri uit Wouw komt en dat deze kerk dezelfde orgelbouwer heeft als de kerk in Klundert waar ik altijd heen ga. En hij wist welke kerk het was!

Vandaag hebben we echt een luie dag gehad. We hebben een beetje opgeruimd en afgewassen en verder gelegen en ik heb geskyped met mamma en pappa. We wilden wel naar het strand maar het weer was heel slecht gisteren. Constant donkere wolken. En dan ineens een regenbui. Dus het werd vandaag geen strand. Achja er komen nog zoveel dagen dat het wel strand weer is :D

We hebben chinese soep gegeten omdat we niet zo heel erg honger hadden. En we hebben weer lekker film gekeken. Deze keer het 2de deel van '300'.